NU FÅR DEM TA OCH SKÄRPA SIG!

Hej alla underbara och fina <3

Gaah! Jag blir så trött på blogg.se! I helgen så kunde jag vid vissa tillfällen inte logga in. Jag tror inte att det var något om att dem gjorde om eller liknande, för då skulle dem ha sagt till.
Dessutom så tror jag nu att jag hade besöksrekord eftersom jag hade så ovanligt många kommentarer. Men då kan ja inte se statistiken från igår. Nej, jag ska skriva ett arg mejl till blogg.se!
Om idag då. Efter skolan så kommer det att vara lite stressigt kanske. Jag måste börja packa till Åland eftersom vi åker halv fyra imorgon. Dessutom så måste jag träna till engelska provet och klockan halv fem måste jag börja byta om till ridningen. Så ni förstår om det inte blir så bra med uppdatering i eftermiddag.
Vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen va kul att höra! =) kramar

2010-02-04 @ 07:49:35
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0