EN LITE ROLIG SAK

Jag kom och tänka på det min kusin sa när vi satt i deras vardagsrum för ungefär två veckor sen och kollade på Melodifestivalen. När Timoteij gick vidare till finalen så ställde sig helt plötsligt min kusin upp (notera att han faktiskt är vuxen) och sa:
Kusin: Släng dig i väggen Rybak! Vi har en fiol, och en pinne!
(Jag kollar konstigt på min kusin)
Jag: En pinne?
Kusin: Ja men hon den där korthåriga spelar ju på en pinne ser du väl?
Jag: Asså..du vet väl att det är en flöjt?
(Kusin går fram till TV'n och kollar på tjejens "pinne")
Kusin: Nej, det är en pinne. Det är jag helt hundra på.
Sen går han ut ur rummet och skriker.
Kusin: Heja pinnen!
Ja, min släkt är absolut inte normal..

Kommentarer
Postat av: alexandra

snöbilder på min blogg! :)

2010-03-03 @ 12:46:18
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0