Acapella, so beutiful!

Vad gör men en dag när man inte har något planerat och alla andra ska göra något och du sitter helt ensam känns det som? Du försöker känna dig duktig! Så är jag i alla fall. idag är en sådan dag där alla ska göra något förutom jag, alla har något planerat. Jag har nyss varit ute med Kurre så han fick skutta lite och vänjka sig vid selen eftersom jag vill börja hoppa med honom igen. Men det var så fruktansvärt kallt ute så jag var tvungen att gå in och värma mig lite. Man märker att hösten är på väg. Usch, det känns som det var igår man satt och klagade på att det var kallt och vill ha värme. Fy, nu ska vi inte tänka på det hemska höstvädret! Fast så hemsk är inte hösten. Det kan vara lite mysigt med hösten faktiskt, dessutom så fyller jag år på hösten, det längtar vi till!
Nu sitter jag här och funderar över om jag ska.

1. Äta lunch

2. Gå ut med hundarna

3. Mysa framför datan

Vi får fundera lite till!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0