Agnes Konsert

Shit vad bra det var! Åh, nu vill jag berätta allt! När vi först kom in till Grönan så stod det bara fyra stycken vid staketet i en liten klump så vi bestämde oss för att vi kunde gå runt och strosa lite oc att vi skulle gå dit en timma innan för att få bra platser. Vi gick runt i ca. en halvtimma och kollade lite och så mötte vi Jennifer och familj som också var där. Jag hade tur att Gaby hade sparat åkkuponger från förra Grönan besöket så vi kunde åka lite. Det blev Jet-Line 2 ggr och Kvasten 1 ggr. Efter det så skulle Jennifer och familj gå och äta så jag och Gaby gick och köpte glass och kaffe och ställde oss vid scenen. Längst fram stod vi nästan i mitten. Efter att ha väntat i ca. 1 timma så steg Agnes ut på scenen och körde igång.
Shit vad bra det var! Jag är så j*vla glad fortfarande! Bästa konserten jag NÅGONSIN vart på! Agnes är min idol och är så sjukt proffsig.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0