Äntligen helg!

Det var längesen man fick säga det. Nu blir det skönt med lite ledighet efter skolveckan. Idag var vi som sagt med skolan på Rudan, hela C-laget. Skiiiiiiitråååååkigt! Först fick gå på en tråkig tipspromenad med två eller tre elever från varje klass. Så tråkigt! Efter det fick vi äta lunch. Egentligen så var jag inte så hungrig som dem andra verkade vara. Men två korvar åt jag i alla fall. Sen så spelade vi brännboll, som var helt okej. Fast killarna vann (som vanligt). Efter det så var det några som badade. Jag, Jennifer och Kally doppade bara fötterna eftersom vi inte hade några badkläder, men jag tyckte att det nästan räckte med att bara doppa fötterna.



Jag vet inte hur jag kom på det här, men guud vad jag vill se Hannah Montana: The Movie. Är det någon som vet om man kan hyra den eller måste jag palla mig bort till biografen? Bästa låten so far från filmen. Vet inte om den är med i filmen förresten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej Linnea!!! Jag har sett Hannah Montana:the movie!! Den e jätte bra....Jag tror att den inte går på bio längre...men jag har typ ingen aning,hah,men jag tror det =)



//ElivZ =)

2009-08-28 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0