Duktiga sångerskor

Det finns många oupptäckta talanger över världen. Bl.a finns det väldigt många duktiga sångerskor. Jag tänkte lägga upp några duktiga sångerskor nu och skria någon rad om vad jag tycker om dem. Njut!

 

Den här sångerskan hittade jag inget namn på. Hennes röst är helt underbar och
man kan inget annat än älska henne. Hon är väldigt söt så hon har utseendet med
sig. Det är alltid ett plus, men inte så viktigt. Hon har defenitivt valt rätt låt. Hon verkar
ha det lite kämpigt när hon måste gå upp högre med rösten i låten, men hon gjorde
det ändå bra. Hon verkar ganska nervös och kollar nog mer på texten än in i kameran.
Men som sagt, hon gjorde det bra.



Ursäkta mig men, FY FAN VAD BRA! Shit vilken röst! Hon är ju helt fantastisk!
Klart att tjejen ska få ett skivkontrakt. Hon tar en uttjatad låt och gör en egen
version av den som e så jävla bra att man skulle kunna börja gråta. Dessutom
har jag aldrig hört någon spela gitarr lika bra som hon gör. Jag är fortfarande
chockad. Jag har aldrig hört något bättre, sorry Brittan, men hon är bättre.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Men heregud, har du inte tittat på My Camp Rock eller? För i så fall märker man det. Flickan Shenie Fogo som vann tävlingen sjunger dubbelt så bra som denna tjejen. Det gjorde nästan alla sex deltagarna. Men om hon var det bästa DU hört så måste du lyssna på Shenie!! Hon kommer ju bli skit stor säger alla domarna och alla anndra... fast det är klart.. du kanske inte sätt My Camp Rock från Disney Cannel... Nå.... se till och gör det då!!!! För jag har hört SÅÅÅ mycket bättre! Men jag måsste säga också att hon tjejen sjög bra men ändå... och du... förstärk öronen när du ska titta på My Camp Rock... det kommer du behöva... hehehe... Peace!

2009-10-21 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0