Handla e sååå trååååkigt!

Nu är vi hemma från att ha varit och storhandlat hela dagen. Jag har tyvärr inte haft tid att uppdatera idag men jag ska försöka slänga in npgra inlägg ikväll också.
Att storhandla är verkligen inget jag tycker är roligt och jag längtar inte tills jag blir vuxen och verkligen måste göra det. Egentligen följde jag bara med idag för att köpa godis och panta brukar och flaskor så man kan tjäna lite pengar, runt 100 kr fick jag ihop, ganska bra :) Jag har för mig att vi skulle på en bokrelease idag, men jag tror inte att någon här hemma orkar just nu, eller om vi faktiskt har tid för det. Aja, nu ska jag sluta prata strunt här och avsluta inlägget.

Ciao!




Bjussar på låten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0