Hello!

Hej allihopa!

Den här dagen kommer att vara mycket stressig. Imorgon börjar ju skolan igen, boring, I know. Men om jag vill ha ett fint jobb i framtiden så måste jag gå upp tidigt varje morgon och plågas i den byggnad som kallas skolan. Det är min syn på skolan om ni undrar. Så idag blir det förberedning. Jag ska leta upp min väska och bestämma om jag ska ha min nya väska eller min gamla, vi får se. Det skulle ju se lite proffsigt ut med min nya väska med lite smått och gott i och sen en mapp full med läxor o.s.v. Fast det vore enklast att ha min gamla stora väska där allt får plats. Aja. Sen så ska jag också leta upp min stiftpenna som är mystiskt försvunnen, jag undrar var den kan vara. Jag ska också planera inför veckan. Det känns mycket skönare att ha allt planerat och sedan bara kunna njuta av veckan och veta att man har allt under kontroll. Well well, man kanske ska planera outfits också? Det blir sååå stressigt på morgonen när man inte har någon aning om vad man ska ha på sig. Dessutom ska jag fixa med Kurre och planera inför hösten. Åh just det, sen så kanske jag skulle göra något med Elin också. Jag kommer nog sakna henne och Bella mest från förra klassen :( Fy vad tråkigt det känns att inte få komma tillbaka till sin gamla klass. Det är tur att jag har några från den förra klassen i alla fall :) Även om jag inte gillar alla därifrån. Gud vilket långt inlägg det blev idag, jag får väl runda av här.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0