Oops, miss av mig!

Nu går dagen mot sitt slut, tråkigt eller inte? Det är skönt att få träffa kompisarna nu igen och samtidigt tråkigt att behöva gå i skolan. Fast måndagarna är inte så dumma. Vi börjar 8:40 och slutar 12:50, trots att vi får i sexan. Aja, jag ska inte klaga. Nu är den här dagen snart slut. En liten cykeltur till macken klämde jag in också och cyklade och hyrde film. Det är skönt att röra på sig, och det är bra också! Både fysiskt och psykiskt. Nu ska vi snart äta pizza och kolla på filmen. Jag vill helst äta upp Gräddkolaglassen som ligger i frysen också.



Ooops! Jag kollade på min blogg och såg att jag hade missat en sak i ett inlägg som jag lade in idag. Acapella inlägget ni vet? Jag lägger in veckans fem bästa låtar istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0