Skolan närmar sig...

Många har redan börjat skolan den här veckan, men inte jag :D Jag börjar nästa vecka på måndagen. Skittråkigt, I know, men jag måste. Jag tänkte faktiskt packa upp min påse och väska med skolböcker från femman och lägga undan det någonstans där jag inte ser skiten. Nu ska vi inte tänka mer på det! Jag har ju faktiskt några till dagar på mig här nu. Idag är det ridning, jippie! Jag har saknat alla från ridgruppen ganska mycket faktiskt. Hoppas det INTE kommer någon ny för då kommer vi bara att få skritta, trava och galoppera hela lektionen, BORING. Jag vill göra saker! Och imorgon ska jag ju gå på Agnes konsert på Gröna Lund på kvällen. Det var så länge sen jag såg henne sist, det behövs en konsert nu så jag inte tappar intresset för henne! På lördag tänkte jag åka och köpa lite saker inför skolstarten. Jag ska bara komma på vad jag behöver först XD Någon som vill följa med mig och handla?



Vet inte varför jag kom på det här men jag har börjat gilla Taylor Swift. Ni vet den snygga countrysångerskan som hade ihop det med Joe Jonas? Och nu pratar jag om att jag gillar hennes MUSIK.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0