Skoldag nr 2

Hm skolan är inte så dum, egentligen. Jag gör hellre något annat som faktiskt är roligt. Men om jag nu måste gå i skolan så kan man ju försöka se det positivt.

* 6:an är mycket roligare än alla andra skolår.
* Vi får chansen att lära oss ett helt annat språk än bara svenska och engelska.
* Vi får skåp :D
* Vi går tidiga dagar.
* Jag har fått träffa många nya människor (bl.a en som jag kommer överens med)

Det var väl lite positiva saker?  Nu ska här göras lite saker. Jag ska bl.a leta efter en cykel på blocket. Just nu cyklar jag på mammas cykel eftersom min gamla är för liten. Jag skulle behöva en cykel, med fotbroms. Aja, det är det viktigaste. Och inte så många växler heller för då blir jag bara förvirrad när det finns för mycket att välja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0