Stressig morgon!

Nu måste jag få berätta! Imorse när jag vaknade vid femtiden så trodde jag att kl. var åtta (jag kollade fel). Så stressad stäldle ajg mig upp och dubbelcheckade på min mobil, då såg jag att kl var sex så jag somnade om. När jag hade lagt huvudet på kudden så kom jag ihåg att jag inte hade ställt klockan på alarm. Så det var bara att göra det. Äntligen kunde jag somna om! När jag hade vaknat och gjort i ordning frukosten så satt ejag mig ner vid bordet och började äta. Sen så vart jag jätte stressad när jag såg att klockan nästan var halv åtta. Så jag åt snabbt upp frukosten och lugnade ner mig lite när jag kom på att vi faktiskt började kl. 8:40 idag. Så jag tog det lugnt ett litet tag, innan jag hade glömt bort det igen. Jag stod och plattade håret när jag hörde min mobil plinga, shit skolan börjar om en halvtimma! Men såklart så hade jag ställt den fel. Jag hade skrivit in i kalendern att jag skulle börja skolan kl. 8:10 istället för kl. 8:40, vilken miss! Så egentligen hade jag ju gott om tid.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0