TÄVLING

Nu ska vi starta en liten tävling här. Tävlingen handlar faktiskt om bloggar, rättare sagt, STORBLOGGARE. Vi pratar om Blondinbella och gänget.
Här i Sverige har vi många fantastiska bloggare/bloggerskor. Det har länge varit tjafs om vem som är bäst, vem som är snyggast, vem som tjänar mest o.s.v. Men hur är det egentligen? Who is the best? Jag vill ta reda på det! Men istället för att bara läsa bloggarna och sen efter några dagar säga: "Hon är bäst!" Nej, det är inte rättvist eller roligt. Men alla gillar tävlingar? Right? Då så, då blir det en tävling!
Under en viss tid kommer jag bedöma olika saker som gäller bloggarens blogg eller bloggägaren själv. Det kan vara t.ex uppdatering eller design, fattar ni? Bra!
Nu när ni har förstått själva tävlingen så ska jag presentera bloggarna...

BLONDINBELLA
DESSIE
FOKI
KENZA
KISSIE
PAOW
STINA-LEE

Har jag glömt någon? Inte? Bra! Då ska jag presentera "nykomlingen" som jag kallar henne. Oops, nu avslöjade jag att det var en tjej. Okej, vi fortsätter. Nykomlingen är en bloggerska som jag tror kan bli en riktigt stor bloggare. Hon har vart med i Idol och hon har runt 1000 besökare varje dag om jag minns rätt. Here she comes...

YAZMINA

Då var alla presenterade. Under en vecka kommer jag bara att läsa bloggarna, nothing else. Jag vill veta hur bloggerskorna beter sig, hur dem är o.s.v. Sen återkommer jag om mer!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0