Today!

Hej allihopa!

Sorry för dålig uppdatering men idag så har jag vart med Jennifer. Vi slutade tidigt idag och vi fick gå hem 12:10. Först så lagade vi ugnspannkaka och medans den var i ugnen så gick vi ner till skolan igen för Jennifer hade ponaolektion, hon är så duktig! <33 Efter det så gick vi hem till mig igen och åt lunch, tog en cykeltur och andra hemliga saker ;) Jag har ett privatliv jag också! Nu ska jag berätta en cool sak;

Hejsan Linnea! :)

Tack så jättemycket för de fina komplimangerna. Vad trevligt att jag vann deltävlingen! :D

Bilden som du gjorde är verkligen snygg. Vilken bra idé du hade när du gjorde bilden på detta sättet! ^^

Kramar!
/FOki

FATTA ATT HON SVARADE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0