(Twilight)



Twilight. Gud vad jag älskar Twilight! Jag är inte så hysterisk som vissa är, men ni måste hålla med mig om att både filmen och böckerna är sjukt bra? Detta är ganska komiskt då jag faktiskt total dissade filmen. Shit vilken dissning jag gjorde. Jag tror att ni kan hitta min recension av filmen i arkivet för maj 09. Nu tillbaka till ämnet. Jag är sjukt sugen på att se filmen igen och faktiskt försöka njuta av filmen och inte sitta och sukta efter godis som inte finns hemma hela filmen, kanske blir lättare att se filmen då. Dessutom så MÅSTE jag köpa fjärde boken. Jag försöker leta efter den i pocket eftersom det blir mycket billigare att köpa pocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0