Vänner

Vänner är bra att ha, vänner är dåliga att ha.
Vänner hjälper en, vänner sviker en.
Vänner är snälla, vänner är dumma.
Vänner trösta, vänner sviker.

Kan någon berätta för mig vad en vän är för något?
Eftersom ni inte har gjort det, ni sviker mig gång på gång
Jag vill veta, veta vilka ni är
Hur kommer det att bli?
 
Jag är rädd, varenda sekund
Rädd att jag har förlorat er
Jag vet inte vad jag ska göra
Ser ni inte att jag lider

Tack du underbara människa som ställer upp och älskar mig'
Varenda sekund av mitt liv
Inte för att du måste, utan för att du älskar mig
Du är mitt allt

Och så är det ni, som inte säger något, men som förgyller mitt liv
Ni tre är mitt allt, jag älskar er så, ni sviker mig aldrig
Jag älskar er så

Om ni två bara kunde se
Att när jag inte är med dem här människorna
Lider jag
Det är hemskt, det är fruktansvärt

Kom tillbaka till mig
Vill ha er
Hos mig
Som det var förut
När "hon" inte fanns

"Hon" förstörde mitt liv
Om hon inte fanns skulle allt vara som förut
Vi skulle vara glada
Inga bekymmer
Ingen som gör något dumt
Ingen som tänjer på gränserna

Om bara hon inte fanns skulle jag vara så glad...

HJÄLP MIG!! KOM TILLBAKA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0