Världens bästa kusin

Igår konfirmerades min kusin Anneli. Själva konfirmationen var lång och ganska tråkig. Jag är ju inte precis en kristen människa jag och det är väl egentligen inte någon i våran släkt. Efter konfirmationen åkte vi hem till Anneli och hennes familj och åt lunch och fikade. Synd bara att vissa inte kunde komma :( Fast våra kusiner som bor i Jakobsberg (?) kom ju i alla fall. Om ni undrar så brukar vi inte träffa dem så ofta, lite synd.
Om ni undrar över rubriken så vill jag säga att. Jag har kanske inga syskon, vi är ingen stor familj. Men jag har många ksuiner och hela våran släkt är en del av familjen. Så i stort sätt har jag världens största och bästa släkt. Anneli är den bästa kusinen i hela världen och hon är verkligen BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0