GULLUNGE <3

Nu är jag tillbaka från en dag med mycket jul-feeling! Det började med att vi åkte till Tullgarns Slott för att gå på julmarknad. Där mötte vi upp stora tjocka släkten och gick runt och kollade lite.
Jag måste säga att jag är grymt besviken. Det fanns inte mycket på den där julmarknaden och det som fanns var jävligt dyrt! Jag köpte inget, men nästan alla andra köpte. Eftersom det var dåligt väder dessutom så åkte vi hem till min kusin Dennis och hans tjej Kerstin och åt adventsfika. Vilket slutade jättebra! Deras barn Matilda är världens gull unge! Pussar hit och pussar dit, så söt!
Snart slänger jag upp ett Idol-inlägg tror jag och ikväll spenderas kvällen framför Robinson Karibien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0