IDOLPROFIL: TOVE ÖSTMAN STYRKE

Namn: Tove Östman Styrke
Ålder: 17 år
Bor: I en gul villa med la familia
Person som varit viktig för mitt musikintresse: Katarina, min gamla sångfröken.
Första gången jag uppträdde: Var på Kajen hemma i Umeå. Jasg var 6 år och sjöng ”Sjösala vals”.
Instrument jag spelar: Piano. Fast det brukar jag inte säga, mest slår jag bara på tangenterna och hoppas att det låter bra.
MIN KOMMENTAR: Vid det här laget borde ni veta att min stora favorit i Idol 09 är Tove. För mig var hon en värdig och en bra vinnare av Idol 09. Men tyvärr räckte det inte enda fram.
När Tove gjorde sin auddition för Anders Bagge så visste jag att hon skulle gå långt, och det gjorde hon också. Tove gjorde inte ett enda dåligt framträdande. TOVE ÄR EN STJÄRNA OCH SÅ ÄR DET BARA!!



Kommentarer
Postat av: patricia

hon sög! erik ska vinna

2009-12-10 @ 20:37:52
Postat av: Tommie

Hon ägde ju sönder de andra två snorungarna.

2009-12-12 @ 11:32:54
URL: http://byme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0