JULLOV!!!!

Så jäkla skönt! Nu går jag till skolan för sista gången i år för att fika med klassen, läsa upp vinterdikter och prisutdelning och sedan behöver jag inte besöka skolan mer i år.
Efter skolan så ska jag försöka sätta ihop en sångvideo (om jag kan bestämma låt) så alla ni nya läsare får höra hur jag sjunger också.
Efter det så ska jag och pappsen ut med Zorro och Skrållan. Ska försöka slå in lite julklappar också, eller så gör jag det på torsdag.
Och förresten, jag får tillbaka min mobil idag också :D

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

verkligen underbart med jullov =)

2009-12-22 @ 10:09:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0