Britney Spears

Det här är någonting som jag har hållt hemligt ett ganska långt tag för er. Jag vet inte om jag gjorde rätt eller fel när ajg inte berättade det för er. Men nu ska jag sluta babbla. Ikväll så ska jag kanske gå och se Britney Spears i Globen. Jag vet, kanske låter ju jättekonstigt, men det är så att mammas jobb har en logé i Globen. Om logén inte blir bokad av en kund så lottar dem ut biljetter på mammas jobb och mamma har haft turen att få en biljett. Får vi en till så går vi. Får vi bara en så får vi ser hur det går.

Britney har alltid varit min stora idol, och det är hon fortfarande. Jag tror att jag började gilla henne när jag var runt fem år. Här är mina favoritlåtar med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0