Det blir en bok!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har inte haft något att skriva om.
Ikväll så kommer Morfar och Anki hit på middag. Min mormor och morfar är skilda och båda har gift om sig. Min morfar bor i Falun så vi träffas inte så ofta. Ikväll så kommer dem i alla fall hit. Jag har faktiskt varit duktig och dammsugit hela nedervåningen, pluspoäng till mig! Fast mitt rum ser ju ut som en enda röra, så jag får väl städa upp. Jag kanske ska byta lite kläder också, mjukisbyxor och t-shirt kanske man inte ska ha på sig på en middag? Plötsligt så blev det så mycket att göra. Aja, jag ska fortsätta med boken också. Det blir en deckare! Jag har läst lite om deckare på internet och hittat lite bra saker att veta och lite olika "deckarord". Nu behöver jag bara ett skrivprogram att skriva det i. Söker fortfarande skrivprogram? Någon som vet något bra? Vad använder ni?


"Nej mamma, tvinga mig inte att gå upp!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0