Fyndlös

Min städardag blev flyttad till imorgon eftersom Jennifer ringde och frågade om jag ville följa med till Globen SHopping med henne och hennes syrror Nathalie och Isabelle. Självklart så svarade jag ja och en kvart senare hämtade dem upp mig och vi åkte till Globen. Nathalie köpte en present till en kompis som hon skulle på kalas hos imorgon. Nathalie och Isabelle fick också en leksak som var någon slags gummimask, jag fattade inte riktigt vad det var. Jennifer köpte en fästingplockare till sin hund och jag köpte lite lyxigt kaninfoder till Kurre. Jag kollade återigen på jeansshorts och den här gången också efter flipp flopps, men jag hittade inget av dem. Sen så gick vi till hennes pappas jobb, och ja, vad gjorde vi där? Inte vet jag i alla fall. Men så långe jag får vara med min underbara bästis så är jag lycklig. Tänk att jag ska vara utan henne så länge. Hur ska jag överleva? Flera veckor utan dig Jennifer kommer att kännas som en evighet.


Nathalie ville ha autograf av Poliserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0