Gröna Lund 2009

Vi fortsätter med våran tradition och åker till Gröna Lund, i år igen!
Igår så var vi på Gröna Lund. Jag, kusin Anneli och faster Gaby och faster Jane. Jag och Anneli åkte jääätemycket medans Jane och Gaby inte åkte så mycket.
Det började med att vi åkte in till Gröna Lund med spårvagnen. Vi var framme vid halv ett tiden och fick sedan stå i kö i ungefär en halvtimma innan vi fick åkband och entrébiljett. När vi väl hade kommit in på Grönan så var alla väääldigt hungriga, så vi gick och köpte mat. Jag, Jane och Gaby köpte kebab och vi var tvungna att stå i en lång kö, igen. När vi väl hade fått i oss maten så skyndade sig jag och Anneli till Kvasten och stod i kö i ungefär 20 min innan vi fick åka. Förstår ni hur trött jag är på köer?! Efter det så åkte vi Jet-Line, Popexpressen, gick i Lustiga huset, Radiobilarna och Lyktan. Den mest åka karusellen blev väl Jet-Line som vi åkte typ 6 ggr, haha, vi kan den utantill nu.
Efter middagen så åkte vi Jet-Line och Kvasten lite mera och min kusin åkte också Uppskjutet, kanske jag också borde ha åkt den? Skulle ni ha blivit stolta över mig då?
Aja, sen så åkte vi hem.
Det var sjuuuukt långa köer den dagen, jag har aldrig varit med om värre köer! Varmt var det också, som tusan. Ajdå. nu känns det som om jag bara klagar, SJÄLVKLART så hade jag KUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0