Jag? Videobloggerska?

Nu sitter jag här och väntar på att Ewa ska öppna butiken så att jag kan hämta lilla underbara Skrållan.
Tänk att jag har vart en hel helg utan att få se eller vara med de små liven, helt fantastiskt att jag har klarat mig. Jag och Skrållan ska ha så mysigt idag. Jag tänkte bada henne också. Sen så måste jag ju inviga mina nya saker som jag har köpt till dem. Hund-Chokladen som jag köpte till dem tyckte dem var gott, en stor favorit. Jag köpte Hund-Chokladen på Arken Zoo inne i Globen Shopping för bara 39 kr, dock är chokladkakan liten och är precis som vanlig choklad. Så den smälter i solen, så ta inte med den ut på en långpromenad som belöning i varmt väder.
Jag tänkte prova att videoblogga under dagen också, så håll utkik ;)

P.S!! Glöm inte Månadens Blogg tävlingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0