Månadens Blogg

Läser du någon blogg som du tycker är särskilt bra? Kanske någon oupptäckt blogg som ingen någonsin har hört talas om? I sånna fall så tycker jag att Du borde nominera den bloggen till min Månadens Blogg tävling.
Fr.o.m nu så kommer ni att kunna nominera era favoritbloggar, eller din egen kanske, till min Månadens Blogg tävling. Tävlingen kommer att hålla på i två veckor och det är under dem två veckorna ni kommer kunna nominera.
Ni nominerar genom att skicka en kommentar till mig. I kommentaren så ska ni skriva bloggen/bloogarnas namn och varför just den/dem bloggen/bloggarna ska bli Månadens Blogg. Ni får max nominera 5 bloggar.
Så vad väntar ni på? Sätt igång med att nominera!

O.B.S!! Ni får EJ nominera de kända bloggarna. Så som Blondinbella, Kenza o.s.v. Mina nomineringar kommer i slutet av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0