Tänk om det finns annat än människor?

Nu har jag precis jobbat klart med min lilla överraskning som är till er läsare, och till mina fina bästisar.
Jag ar jobbat med den hela eftermiddagen så jag hoppas att den blir bra.

Nyss så har jag kollat på den nya serien som börjar på ettan, Being Human. Någon annan som såg på den? Vad tyckte ni?
Eftersom jg gillar Twilight serien så borde jag ju tycka om serien då det är en liknande handling. För er som inte har en aning som vad jag snackar om så är Being Human en ny serie som går klockan nio på söndagar på ettan.
Den handlar om en varulv, en vampyr och ett spöke som bor tillsammans i en liten lägenhet (kan man säga) i en stad, och så händer det en massa saker. Det är svårt att förklara. Men jag gillar serien i alla fall. Ge den en chans vettja!
Det är något som jag alltid har undrat över. Finns det andra varelser som vampyrer, spöken o.s.v? Man kan ju aldrig veta. Men men, det är väl bara min galna fantasi som får flöda när jag skriver det?


Nu ska jag byta lakan i min säng och sen ska jag gå och lägga mig. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0