This is me 2

1. Hur gammal är du om fem år:
17

2. Vem var den sista du träffade:
Mamma
3. Hur lång är du:
Drygt 1.60

4. Vilken är den senaste film du sett:
Zodiac

5. Vem ringde du senast:
Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem:
"Är du hemma?" Till mamma

7. Vad är dagens planer:
Var i Globen med Jennifer och Sebastian och var sedan hemma hos Jennifer

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms:
Sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda:

Gifta
10. När såg du senast din mamma:
Nyss

11. Vilken ögonfärg har du:
Blågrön

13. Har du någon gång hittat en katt:
Jadå...

14. Vilken är din favoritplats:
Finns så många bra platser på Jorden

15. Vilken plats föredrar du minst:
En mörk gränd där jag går själv där det finns en massa skumma typer

16. Var tror du att du befinner dig om tio år:
Jag hoppas i en skivstudio på dagarna eller en inspelningsstudio. På kvällen är jag hemma i min Hollywood villa och myser med familjen.

17. Vad skrämde dig som barn:
Har för mig att jag var mörkrädd

18. Vem fick dig att skratta senast:
Jennifer

19. Är du för ung för att äga vinylskivor:

Vilken fråga...
20. Har du stationär eller bärbar dator:

Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig:

Med
22. Hur många kuddar har du i sängen:

En
23. Hur många landskap har du bott i:

Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan:

Har aldrig varit full
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota:

Barfota
26. Är du social:

Sådär
27. Vilken är din favoritglass:
Daimglass eller mjukglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Skänka och resa
29. Tycker du om kinamat:

Det beror på vad det är för Kinamat
30. Tycker du om kaffe:

Ja *mums*
31. Vad dricker du till frukost:

Oboy
32. Sover du på någon särskild sida:

Ofta högersida
33. Kan du spela poker:

Nej
34. Tycker du om att mysa:

Ibland
35. Är du en beroendemänniska:
Jag är beroende av mina nära & kära

36. Känner du någon med samma födelsedag som din:
Nej

37. Vill du ha barn:
Ja, när jag är mogen för det

38. Kan du några andra språk än svensk=?

Lite franska och engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans:

Nej, och jag hoppas att jag aldrig behöver göra det

41. Vad spenderar du helst pengar på

Vet inte...
42. Äger du dyra smycken
Ingen aning, köper inte mina smycken själv

43. När känner du dig lycklig:

När jag får vara med mina nära & kära

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen

Melon
45. Vem är den roligaste människan du känner:
Ingen aning, finns så ¨många roliga
46. Välj ett ärr på din kropp
Mitt ärr på armen

47. Vad har du för ringsignal:

Disturbia-Rihanna
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten:

Nepp, har gett bort nästan alla
49. Flirtar du mycket

Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg

Utanför mitt vardagsrum
51. Kan du byta olja på bilen:

Nej
52. Har du fått fortkörningsböter:

Nej, får inte ens köra bil
53. Vilken var den senaste bok du läste:

Håll huvudet kallt
54. Läser du dagstidningen:

Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning:

Nej
56. Dansar du i bilen:
Ibland


57. Vilken radiostation lyssnade du på senast:

Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper:
Manus till våran film


59. När var du i kyrkan senast:
Dop, tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0