Gröna Lund!!

Idag var bland dem bästa dagarna i hela mitt liv! Gud vad roligt jag hade! Jag hade verkligen skitkul! :D Jag önskar att jag kunde få uppleva dagen igen. I alla fall spela upp den i huvudet så jag kan få njuta av den. Vi åkte dem här karusellerna:

Bläckfisken (3ggr)
Cirkuskarusellen (1ggr)
Jetline (3ggr)
Kvasten (1ggr)
Kärlekstunneln (2 ggr)
Lustiga huset (2 ggr)
Lyktan (1ggr)
Pop-Expressen (1 ggr)
Rock-Jet (1 ggr)
Skrattkammaren (1ggr)
Tekopparna (1ggr)
Vilda Musen (1ggr)

Här är några bilder från Skrattkammaren:


Titta vilka långa ben Matta och Carro fick XD

Nu blev vi kortisar XD

Nu vart vi normala igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0