Pyjamasparty hos Carro och Jenni!

Nu har jag nästan precis kommit hem från Carro efter det roligaste pyjamaspartyt ever! Fy fan vad roligt jag hade alltså! Jag tänker inte berätta i detalj vad vi gjorde med jag kan berätta lite i alla fall.
Först så öppnade dem presenterna. Fina saker fick dem. Av mig så fick Carro ett par örhängen och en ring och Jennifer fick ett linne och örhängen. Efter att dem hade öppnat presenterna så kollade vi på början  av "I am Legend" och åt tårta. Vi tittade inte klart på den filmen eftersom många tyckte att den var för läskig, så vi tittade på "She's the man".
Efter det så gick vi till fotbollsplan och fråga mig inte vad vi gjorde för jag kan verkligen inte förklara det. Jag tror att vi gick runt och sjöng och dansade XD
När vi sen kom hem till Carro så gjorde vi lite hemliga saker som stannar mellan oss som var där. That's it.'
Sen var alla ganska trötta så låg bara och snackade och tittade på TV.
Jag och Emma somnade typ vid tolvtiden medans alla andra somnade vid ett tiden.
Dagen efter så tittade vi på filmen "Bring it on" och härmade en dans därifrån.
Tack så mycket allihopa för att ni gjorde kvällen och morgonen så himla rolig!


P.S! Recension av båda filmerna kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0