Sommarproffs-Dag 2

Idag var det dags för andra dagens på Sommarproffs. Jag hade jäklig träningsvärk från igår men  den försvann så fort jag kom dit. Gud vad roligt jag måste tycka att det är XD
Idag så körde vi lite mer teknik saker och tränade mycket på skott. Idag var mycket roligare och jag tror att var så för att vi gjorde roligare saker idag.

Jag efterlyser fortfarande någon som kan hjälpa mig att göra en Header. SJÄLVKLART så kommer den som hjälper migs bloggs länk ligga ute på bloggen så länge min blogg finns kvar.

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Hejsan! Förlåt om jag stör :(

Jag har dagens fråga nu i min blogg.

Och dagens fråga är; Om du fick tre önskningar,

vad skulle dom vara?

svara gärna i min blogg

http://emmaeriica.blogg.se/2009/june/dagens-fraga.html#comment



förlåt att jag stör ännu en gång!



Tack!

2009-06-14 @ 15:44:50
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0