Värmechock

Idag så var jag, Carro, Elin och Jennifer och badade, igen. Elin åkte hem lite tidigare medans jag, Jennifer och Carro stannade kvar till fem-tiden. Då gick vi upp till Centrum och köpte mjukglass.
En sak kan man i alla fall vara överens om, Michael Jacksons död är absoluts månadens Snackis. Var man än går så hör man någon som pratar om det, löpsedlar, bilder, ÖVERALLT. Visst, jag vet att många är ledsna, men varför göra en så stor grej utav det? Han är en människa, precis som alla andra. Och alla ni som sörjer, jag läste någonstans att Michael Jacksons liv har varit i många år ett långt självmordsförsök, så han kanske mår bättre där uppe i himlen? Ni har läst mitt tidigare inlägg om honom och det här är det sista jag kommer säga om hans död, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

2009-06-26 @ 21:13:30
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0