Dear Dairy...

Kära dagbok...Nej, det borde stå. "Kära Bloggläsare". Idag så har jag vart med Carro och Jennifer på förmiddagen. Vi (jag hade i alla fall) jätteroligt! Vi hade med oss småttingarna (Chicco och Skrållan) och såklart Carros hund Holger med oss. De kom till mig ungefär tio på morgonen och då hade jag inte ens gjort mig iordning XD Seg som man är på morgonen. Vi gick en liten sväng innan vi gick till Carro. Hundarna fick leka på Carros baksida medans vi spelade Fia med Knuff och åt lunch. Efter lunch så var jag tvungen att gå hem för jag hade lovat mamma att göra rent i Kurres bur. Men fy fan vad det stank! Det stank så mycket så att jag höll på att kräkas, så jag bestämde mig för att fråga mamma eller pappa om dem kunde göra rent hos Kurre istället X)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

tack för en trevlig dag!!

2009-05-29 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0