Miley Cyrus fet?

Haha, jag läste just världens skämt! På http://www.msn.se/ stod det att Miley Cyrus hade blivit kallad fet då hon hade tagit sig en bikinisemester i Bahamas. På sin Twitter-sida har hon skrivit ett försvarstal som lyder såhär:

- Ni får snacka hur mycket ni vill. Jag har mina brister. Jag är en helt normal tjej. Det finns saker på min kropp som jag skulle vilja ändra på, men sluta kalla mig fet. Jag tycker inte ens om det ordet. Ni hatfulla människor måste förstå att sådana där tillmälen sårar. Det är sånt som ger ärr i själen och får folk att skada sig själva eller andra, skriver Miley.
Du behöver inte oroa dig Miley, du är absolut inte fet!


Miley Cyrus

Seriöst? Skulle Miley vara fet?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0