Tjihoo!

Tjihoo! Vi vann matchen! 5-1 blev det. Inga skador heller, det här är en av våra bästa matcher. Själv så spelade jag Killer och då ska man vara inne vid målet hela tiden och vara beredd på ett inlägg och så ska man stöka med målvakten. Dagens Bästa Spelare går till Emma Ö efter en lysande insats som Back. Hon gav sig aldrig och det är värt en belöning. Nu ska jag äta lunch och sen så ska jag och pappa up till stallet för att förbereda till Ridklubbens Dag imorgon. Jag vet inte om jag kommer hinna blogga efter det eftersom mitt kusinbarn och min faster kommer över sen ikväll. Mamma och pappa firar bröllopsdag och ska åka in till stan och äta middag och bo på hotell. Faster kommer som "barnvakt" och mitt kusinbarn sover över eftersom han ska följa med på Ridklubbens Dag imorgon. Det blir Tacokväll, Robinson och lite film, självklart godis också. Godisråttor som vi alla tre är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0