ALL DENNA RETUSCHERING

Jag har alltid haft ett ganska lågt självförtroende. Jag har aldrig varit nöjd med mig själv och känt att jag mer än gärna skulle vilja byta liv med någon annan.
Men med tiden har jag accepterat mig själv och tänkt att: "Alla er olika ut. Alla kan inte gå runt som trådsmala size-0 modeller eller ha världens mest perfekta liv. Alla är olika."
Men nu har jag förstått en sak, ingen är perfekt. Det spelar ingen roll hur vackra vissa människor är, bilderna är oftast retuscherade. Se bara på den här bilden här nedanför:
Förstår ni nu vad jag menar? Det är helt sjukt! Jag förstår inte...Kan dem inte bara vara nöjda med sig själva och förstå att alla inte är perfekta? Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: SUCIO ♥

Hejsan!

På min blogg finns där en klänning jag funderar på att köpa imorgon, vad tycker du - Ja eller Nej? Pussar SUCIO ♥

2009-11-16 @ 19:30:32
URL: http://sucio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0