ÄNTLIGEN FREDAG!

Åh vad skönt! Även om jag har haft en relativt lugn vecka så känns det väldigt skönt med helg. Haha, nu ska ni få höra en liten rolig sak som hände denna vecka.
Jag hade ju utvecklingssamtal den här veckan och då fick ju vi se våra betyg. Ja, jag vet, jag går bara i sexan men vi får ändå betyg. Fast vissa lärare ger bara G och VG. Iaf! Jag hade tre VG'n. Ett i SO, ett i Svenska och sen ett i BILD. Jag suger ju typ på bild! Jag fattar det verkligen inte. Men roligt är det iaf!
Nu ska jag snart lägga upp videon från Idolernas rep och sen så skriva en liten Idol-profil, then a surprise, hm, vad kan det vara? Om jag säger Frilla.se, vad tror ni då? Rätt svar får en länkning!
See you soon bitches!

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv; Jag fyller den 22a jan :) så de är ett tag kvar;D kram!

2009-11-13 @ 16:28:17
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0