ATT SÖRJA

Igår så hade jag en enorm bloggtorka p.g.a lite saker som hände igår, alltså hade jag ingen lust att blogga. Men idag är jag back on track igen! Så idag blir det lite inlägg och kanske någon extra grej om jag hinner. FÖr idag blir det lite stressigt tror jag.
Först så har jag skola till 13:30 och sen så ska jag hem och göra rent i Kurres bur och vid 16:00 så ska jag vaccinera mig mot Svinis, usch usch säger jag bara. Men efteråt så måste jag ju tröstäta eftersom det är så synd om mig så det är ju ganska bra. Sen lovar jag er att jag ska skriva om hur det kändes och så. Efter det så tänkte jag skriva på boken, om jag hinner. Så vi får se hur det blir med dem där extra-inläggen. Annars kommer dem imorgon!
Ciao Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0