DET VART ETT SEGER ÅR!

Gud vad skönt att få sova ut! Jag gick väl upp idag runt nio och fixade lite frukost. Nu sitter jag här helt klar och väntar tills klockan ska bli tjugo i tolv och då ska jag pallra mig ner till skolan. För er som inte vet det så har lärarna föreläsning fram tills tolv, och därför börjar vi tolv också. Jätteskönt!
Såg ni på Fotbollsgalan igår kväll förresten? Fotbollsgalan är alltid min favoritgala på året. Det var väl ganska rätt med vinnarna och så. Synd bara att musikuppträdandena var så himla tråkiga. Det var tråkigt också att Vickan inte vann något pris heller. Jag vart också förvånad över att Schelin inte vann något pris, inte ens var hon nominerad i något heller! Skandal! Aja, jag fick väl nöja mig med att Sara Thunebro vann i kategorin "Bästa Back".
Vad tyckte ni om att Caroline Seger vann Diamantbollen? Skitbra tyckte jag! Caroline är en sjukt bra fotbollsspelare och hon tar inte bara glansjobben utan också skitjobben på plan. Dessutom verkar hon vara en sjyst tjej också.
Zlatan vann guldbollen, surprise? Absolut inte!

Allas våran favoritback Sara Thunebro <3

Det vart ett Seger år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0