DRÖMDUETT

Jag har nästan precis satt mig vid datorn och jag har redan börjat lyssna på "Before the Storm" med Nick Jonas & Miley Cyrus. Jag är helt fast i låten!
Jag skulle absolut vilja spela in den här låten. Fast inte med Nick Jonas, någon annan. Fast jag undrar vem...
Under förra årets Idol och en bit efter hade jag en riktig stor crush i Johan Palm. Jag tyckte att han var den sötaste killen på hela jorden, typ. Men den är över nu, jag lovar.
Just nu skulle jag kunna tänka mig att spela in den här låten med Erik i Idol. Han har en grym röst och är också en grym artist.
Men det här är ju bara önskedrömmar ;)

Kommentarer
Postat av: lovisa

sugen på en ny blogg med rolig läsning? perfekt! Har du inte klickat dig in på min blogg tidigare så är det hög tid att göra det. Jag skriver med humor och om allt som jag älskar; min vardag, mina vänner, mode och om mitt liv!



Glöm såklart inte att lägga till mig på bloglovin om min blogg skulle locka!



Jag hoppas att du får en fantastiskt härlig dag! ♥

2009-11-16 @ 13:49:21
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0