INGEN LAMPA

Ahhhhh!!!!! Jag blir galen! Först slutade min taklampa att fungera och nu har min skrivbordslampa slutat fungera också. Det är extremt jobbigt att sitta här!
Igår vart det ingen mer bloggning, jag vet. Men jag var klar med läxorna sent, och då var jag tvungen att byta om på en gång och åka iväg till stallet. Så jag hade alltså ingen mer tid.
Jag red Schagor och det gick väl, sådär. De har bytt underlag i ridhuset till någon hård lera, även ridhusdörrarna är borta så dem har satt upp hinder istället. Underlaget är verkligen skit och jag hoppas att det bara är tillfälligt. Dessutom fick Schagor fnatt eftersom Abbe, som red bakom mig, fick syn på något uppe på läktaren och började skena. Sen började han bocka och Natalie som red på ramlade av. Lite tråkigt, men sånt händer!
Nu ska jag träna lite mer på engelskaläxan, om jag hinner. Jag var ju tvungen att gå ner och starta om mitt internet eftersom heller inte det fungerar så bra. Nej, nu ska jag sluta klaga.
CiaoCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0