LITE NYA SAKER

HejHej!
Nu har vi nyss kommit hem. Eller nyss och nyss. Jag plockade ur och in i diskmaskinen och satte mig framför datorn för att blogga. Men såklart hittade jag en ny blogg som jag bara var tvungen att börja läsa. Så nu har jag börjat följa en ny blogg :) Bloggen heter:
http://happilyeverafter.se/ och handlar om Evelina som bloggar om hennes liv med sin man, deras katter och deras nyfödda barn. Den verkar faktiskt riktigt bra :)
Just det! Lite saker fick jag med mig hem också. En ny stall/ridjacka, ett par nya inomhusskor att ha på gympan och fotbollen och sedan två par underställ. Plus en fars dags present till pappa. Ni har väl inte glömt bort att det är fars dag imorgon väl? Tänkte väl det. Nu ska jag fortsätta och slappa och sedan kommer jag med några till inlägg lite senare.
CiaoCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0