NYA BESÖKARE

Den här helgen har det gått så himla bra med bloggen! Det började nog i lördags då jag började kommentera på andra bloggar. Jag trodde ju att det här var ett så kallat "lurendrejeri" för att få fler besökare. Jag trodde verkligen inte att det skulle funka, men det gjorde det.
I lördags hade jag 16 unika besökare, och jag brukar ha runt 6 st. Igår så hade jag vid tre tiden på dagen ungefär 21 besökare.
Självklart så bloggar jag fortfarande bara för att det är kul! Men det är ännu roligare att blogga när man faktiskt får respons för det man gör.
Jag spenderar ungefär 2-3 timmar varje dag med bloggen. Då skriver jag inlägg, planerar vad som ska hända med bloggen i framtiden, godkänner och svarar på kommentarer m.m. Ett tag så kändes det lönlöst att göra allt det här, det är ju ändå bara mina kompisar som läser det här, tänkte jag. Men när det började komma fler och fler besökare så kändes det som att det blev roligare, men fick respons från det man gjorde.
Så jag vill bara säga tack till alla som läser min blogg! Ni är guld värda och jag älskar verkligen er! Det är så roligt att ni tar er tid och slänger iväg en kommentar, för det gör mig jätteglad.
Så ett stort, stort, TACK!

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: Ja, precis =) kram

2009-11-16 @ 09:30:12
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0