SJUKLING

Jag berättar allt för er nu. Så här gick allting till:
Igår på No'n kände jag att fick lite ont i magen, inget stort sådär. Lite småattacker då och då. Men det struntade jag i och fortsatte att lyssna och jobba. På svenskan började jag känna mig sjukt trött och väldigt hängig och jag orkade knappt jobba. Vid lunchen så fick jag knappt i mig något trots att jag innan hade känt mig sjukt hungrig. Jag bestämde mig för att gå hem och vila. Jag pratade med Birgitta (våran mentor) och ringde pappa sedan gick jag hem. När jag tog tempen så hade jag ingen feber alls, trots att det hade känt som så. Men jag var sjukt trött och hängig och det onda i magen kom i omgångar så jag bestämde mig för att stanna hemma, även idag. Nu känns det lite bättre, men fortfarande inte bra.
Det här är varför det inte har varit någon uppdatering på hela dagen igår. Jag får hoppas att jag blir frisk tills helgen. Jag har mycket roligt inbokat och jag vill inte missa något!

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-27 @ 13:11:57
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0