SVERIGES VACKRASTE KVINNA

Jag får ofta frågan om vem jag tycker är Sveriges vackraste kvinna. Förut gick jag ofta runt och grubblade på det. Vem hade finast hår? Vem hade bäst klädstil? Vem hade dem mest perfekta tänderna? Men sen slog det mig. Skönhet sitter inte på utsidan, utan på insidan.
Om man känner sig vacker så ger det en speciell ut strålning som säger: "Kolla på mig, jag är ju ur snygg!" Därför har jag nu bestämt mig vem jag tycker är Sveriges Vackraste Kvinna. Mitt svar är enkelt: ISABELLA LÖWENGRIP.
Även fast många kanske inte tänker på det så har Isabella gjort väldigt mycket för alla. När hon var fjorton år så gick hon med i MUF (Moderaternas Ungdoms Förening), startade upp sin blogg Blondinbella och skapade kampanjen "Fina Flickor Röker Inte".
När hon var arton år tog hon över Blondinbella AB samt startade upp BellMe AB, sin internetshop. Kort därefter började hon designa för sin egen klädkollekton samt föreläsa om entreprenörskap,  självkänsla/självförtroende och hennes blogg. Nu skriver hon även en bok om självkänsla.
Ja, vad ska man säga om hennes blogg? Det spelar ingen roll vad man tycker och tänker men Isabella grundade blogg världen. Hon fick så otroligt många människor att starta en blogg, bl.a mig.
Idag är Isabella en otroligt stor förebild för så otroligt många unga tjejer därute. Hon har ett starkt självförtroende och det lyser rakt igenom henne. Hon utstrålar verkligen skönhet.
Det är därför jag tycker att Isabella Löwengrip är Sveriges Vackraste Kvinna.

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja theo sover med oss =)

2009-11-18 @ 13:27:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0