SVINIS

Igår blev det ingen mer bloggning, tyvärr. Men jag var ju tvungen att tröstäta glass ;) Ni vet ju som sagt att jag var och tog vaccin-sprutan mot Svininfluensan. Självklart så skulle jag tramsa en massa innan och säga att man kunde dö av vaccinet eller bli helt missbildad, och såklart gråta en skvätt. Men själva sprutan var inte så farlig. Man kände sticket liksom och sen var det över. Efteråt så har jag såklart ont i armen, jävligt ont kanske man ska säga. Men det var nog för att jag spände armen. Sjuksköterskan sa att man kunde få feber ungefär två dagar efter man hade tagt sprutan. Så vi får väl se på fredag ;)
Nu så ska jag snart palla mig ner mot helvetet, som skolan så fint kallas. Efter det så ska vi göra rent i Kurres bus om det nu inte regnar. Vid halv-sex tiden åker jag till stallet för att ha teori. Det är teorivecka den här veckan  förstår ni.
Ciao Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0