TEST

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Linnea
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hej
Ringer det mycket till dig? Nja, sådär
Ringer du mycket? Nepp, jag gillar inte att ringa
Vem ringde du senast? Tydligen Carro 
Vem ringde dig senast? Carro, igen
Hur mycket pengar har du? Några hundra skulle jag tro
Antal timmar sömn inatt? Typ åtta timmar tror jag
Sov du ensam? Ja
Vem sov du hos senast? Min faster tror jag
Vem sov hos dig senast? Hmm...Svår fråga. Mormor tror jag faktiskt XD
Vem vet mest om dig? Förmodligen Carro o Jennie
Vem vet du mest om? Min familj tror jag
Vad ser du fram emot? Just nu så tror jag imorgon-kväll
Vad vill du just nu? Ingen aning....Jag vill så mycket!
Vem hånar du? Det kan jag ju inte säga här ;)
Vem längtar du mest efter? Ingen aning
Vem vill du helst slippa? Hm, det finns väl några stycken som jag gott skulle klara mig utan
Vem stör du dig på? A***, lista ut det ni ;)
Vem vill du sova bredvid inatt? Det får ni också lista ut ;)
Vilken buss åker du oftast? 835
Vilken årstid är det nu? Höst 
Anser du dig själv snygg? Det finns väl vissa tillfällen
Har du varit kär? Nja, jag vet faktiskt inte riktigt.
Är du kär nu? -"-
Vad åt du senast? Mackor & Oboy
Är du polare med grannarna? Nja, sådär. 
Var är dina syskon just nu? Jag har inga syskon
Vilken tid gick du upp imorse? 06:30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov
Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar
Vad ska du göra efter det här? Fortsätta att vara inne på datan
Vilket är det pinsammaste band du lyssnat på? Gud, ingen aning! Jag har nog aldrig lyssnat på ett pinsamt band
Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn? 6 eller 7 timmar
Vad har du för färg på din cykel? Ljuslila och vit
Blondin eller brunett? Blondin lugnt!
Vilken färg har du på din msn text? Svart
Har du diskmaskin? Hela min familj delar på vår diskmaskin, så ja tror jag
Har du husdjur? Japp, en liten hårboll till kanin vid namn Kurre
Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten? Vet faktiskt inte
Har du brytit på tyska för att impa på tjej/kille? Ehm, nej? Vad var det för fråga? Det skulle vara spännande och se om det är någon av mina läsare som har gjort det!
Har du ätit godis för 100 kronor en kväll? Ingen aning, kanske det.
Vad är du beroende av? Jag är inte beroende av något! Eller jo, mina nära & kära.
Vem va den senaste du fick sms av? & vad stog det ? Varse :)-Från Elin
Vem va den senaste du fick mms av? Mamma
Är du förlovad? Nej
När duschade du senast? Nu kommer ni tycka att jag är äcklig men i måndags 
Vem tänker du på nu? Jag tänker på ingen speciell just nu
Är du beroende av någon? Som sagt, mina nära & kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0