12 ÅR!!!

Okej,
jag måste såga en sak, GUD VAD ROLIGT DET ÄR ATT FYLLA ÅR!! :) Skolan var faktiskt ganska rolig, för en gångs skull. Sen så hann jag äntligen med att gå ut med Skrållan, det var sjukt kul.  Jag hade saknat den lilla filuren. Att träna till engelskaprovet var väl ingen höjdare då, men det måste göras!
Ikväll så ska jag på kusin Annelis musikcafé. Det ska bli roligt! Om jag sitter bra så ska jag kan ta några kort och filma lite till er, och till mig. Jag ska lova er en sak, Anneli har en röst av guld. Den är helt fantastisk! Dessutom så spelar hon väldigt bra, både gitarr och piano. Vi får se om ni får er en liten tjuvkik på henne.
Här får ni se mina grymma paint-kunskaper XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0