A never ment to start a war...

Åh vad den är bra! Just nu sitter jag och lyssnar på Jordin Sparks Battlefield. Så sjukt bra låt! idag valde jag ju också ut den som Dagens Låt. Är den inte underbar? Jag gillar ju Jordins röst också. Nej, nu bytte min data till Sweet Drems med Beyonce, helt okej låt.
Idag var det ju som sagt först skola. Tråkigt, men vi har ju en sån kort dag på måndagar. Från 8:40-12:10, sjukt kort dag för att gå i 6:an. I alla fall. Jag tycker att vi har mycket att göra den här veckan också, säkert bara för att jag fyller år imorgon! Engelskaprov på 137 glosor tills på onsdag, räkna till 13 på spanska tills onsdag, NO-prov på fredag och multiplikations-tabellerna 1-10 tills på fredag. Jag tycker att det är liiite mycket. Vad tycker ni?
När jag kom hem så åt jag lunch och tog hand om mitt lilla energiknippe Kurre. Det är otroligt med energi han har för att vara 6 år! Jag ska filma någon gång när han är ute och skuttar så får ni se hur otroligt mycket energi han har. Medans han var ute och skuttade satt jag och läste senaste numret av Härliga Hund. En väldigt bra tidning, tycker jag. Det var ett rent sammanträffade att det handlade om hundbloggerskor den här gången, eller hur? Jag som precis innan vi köpte tidningen pratade om just hundbloggerskor, hm, mystiskt.
Nu har jag tränat lite på engelskan och ska jobba lite med min bloggdesign. Senare i eftermiddag så blir det att träna lite fotboll och eventuellt fixa naglarna. Jag ska försöka att slänga upp ett inlägg om de 11 finalisterna i Idol 2009 också.
Men först en bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0