HISSAR & DISSAR

Christina Aguileras parfym By Night. Den lukter supergott, den är ganska billig och finns att köpa på Kicks. Vad mer kan jag säga? Dessutom finns den i olika storlekar. Just nu är den bara en tillfällig parfym för mig men jag kan gott tänka mig att köpa en stor förpackning någon annan gång.
Sms som det står "Vgd?" i och "Logga in på msn". Det är så irriterande! Dessutom så får an säkert tre-fyra stycken varje dag. Det spelar ingen roll om man skiter i att svara för någon timma senare har man fått ett nytt med samma innehåll. Så snälla alla mina vänner som läser detta: SKICKA ALDRIG MER SÅDANA SMS TILL MIG. Förstått? Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0